Tingimused


E-poe tingimused - ostuinfo 

  1. Tellimuse vormistamine

1.1   Ostu sooritamiseks ei pea te ennast kasutajaks registreerima. Kuid sisenemine e-poodi  facebook’i kaudu või registreerimine ennast kasutajaks võimaldab teil olla kursis oma tellimustega, kordustellimuste puhul ei pea te uuesti sisestama oma kontaktandmeid ja kohaletoimetamise aadressi.

1.2   Kui olete valinud soovitud toodet vajutage nuppu „Lisa ostukorvi“. Valitud toode koguses 1 tk lisatakse teie ostukorvi. Kui soovite lisatud toote kogust suurendada lisage toodet ostukorvi uuesti või muutke kogust otse ostukorvis.

1.3   Ostukorvi vaatamiseks vajutage lingile „Minu ostukorv“. Link ilmub lehe päises, kui ostukorv ei ole tühi.

1.4   Ostu vormistamiseks vajutage lingile „Vormista ost“. Link ilmub lehe päises kui ostukorvis on tooteid.

1.5   Sisestage tellimuse vormistamiseks vajalikke andmeid (kohustuslikud väljad on märgitud * tärniga) ja vajutage nupule „Esita tellimus“.

Olge tähelepanelikud andmete sisestamisel! E-pood ei vastuta tagajärgede eest, mis on tingitud valesti sisestatud andmetest.

      Kui leiate, et juba esitatud tellimuses on viga, palume viivitamatult võta meiega ühendust telefonil +372 5646 5110.

  1. Hinnad

2.1   Kõik hinnad on eurodes.

  1. Maksmine

3.1   Tellimuse eest tasumine toimub vastavalt teie poolt valitud makseviisile:

    a.  interneti-panga kaudu (pangalink): Swedbank. Peale tellimuse esitamist suunatakse teid automaatselt valitud panga leheküljele

Pea meeles! Peale makse sooritamist kindlasti vajuta nupule "Tagasi kaupmehe juurde".

    b. ülekandega Eestis tegutsevast pangast (saajaks märkida Briel OÜ, selgituseks - tellimuse number);

Meie arevlduskonto:Swedbank – EE68 2200 2210 6368 4080

    c.  sularahas või pangakaardiga (kontoris kohapeal).

  1. Kauba kohaletoimetamine

4.1   Kauba toob kohale Cargo kuller, itella SmartPost või Omniva

4.2   Suuremate ja raskemate pakkide saatmine Cargoga vastavalt hinnakirjale. Väiksemad pakid saadame pakiautomaatidesse itella/Omniva hinnakirja alusel.

4.3   Teie tellimus toimetatakse ostu vormistamise käigus sisestatud aadressile.

4.4   Tarneaeg on toodud välja tootelehel ja on keskmiselt 1-3 tööpäeva.

4.5   Kuller võtab teiega ühendust et leppida kokku täpsem kättetoimetamise aeg.

4.6   Juhul kui teie tellimuse tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik me võtame teiega ühendust tellimuse vormistamisel märgitud e-posti või telefoni teel.

  1. Tagastamine ja garantii

  2. garantii annab tarbijale õiguse garantii tähtaja jooksul ja ostudokumentide olemasolul parandada müüja kulul või vajadusel välja vahetada defektne või kirjeldusele mittevastav toode. Garantii tingimuste alla ei kuulu loomulikust kulumisest või väärkasutusest tekkinud defektid, samuti ostja poolt tahtlikult või tahtmatult vigastatud/rikutud toode

  3. Garantiitähtajal asendatud tootele antakse algse müügigarantiiga samaväärne uus garantii

  4. garantiist tulenevate õiguste kasutamiseks peab ostja esitama müüjale kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pretensiooni, millele on lisatud ostuarve koopia. Ostuarve koopia puudumisel pretensiooni ei aksepteerita!

  5. Pretensioonis peab olema näidatud:
    - kauba nimetus;
    - kauba kogus, mille kohta pretensioon esitatakse;
    - ostuarve number ja kuupäev
    - ostja nimi ja kontaktandmed
    - pretensiooni sisu
    - ostja nõudmised

  6. garantii tähtaeg on 1 aasta ostu sooritamisest

  7. garantii kehtib Eesti Vabariigi piires

  8. lisaks garantiist tulenevatele õigustele on tarbijal ka muud seadusest tulenevad õigused

    Ostjal on õigus esitada müüjale pretensiooni kahe aasta jooksul.

  1. Isikuandmete töötlemine

6.1   Isikuandmeid töötleb Briel  OÜ, registrikood 12998446, aadress Uus tn 5-25, Luunja alevik, Luunja vald, Tartu maakond, 62222

6.2   Isikuandmeid, mis on vajalikud kohaletoimetamiseks edastatakse Cargobus OÜ.

6.3   E-pood Briel ei edasta isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, mis on kirjeldatud p. 6.2 ja muudel seadusega ettenähtud juhtudel.

  1. Vääramatu jõud

7.1   E-pood Briel ei vastuta ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida müüa ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

  1. Kontaktid

8.1   Meelsasti vastame kõikidele teie küsimustele, helistage Telefonil +372 5646 5110.

    8.1.1  Tellimusi e-poes saab esitada 24/7.Tartus saab kaupa näha kokkuleppeliselt.

8.2   Küsimusi võib saata ka e-postile: briel@briel.ee